Tip en ven

Forhandlernes salgskurver er vores målestok for succes

Hos Dansani lægger vi vægt på at skabe værditilvækst for vores kunder. Derfor har vi mere fokus på forhandlernes salg ud af butikkerne end vores salg ind i dem.

Vi er ikke tilfredse med at sælge udstillingssæt, der står og samler støv i butikkerne. Først når de udstillede modeller og vores øvrige tiltag giver kundetrafik, omsætning og positive tal på butikkernes bundlinje, kalder vi det en salgssucces.

Den tankegang finder vi helt naturlig. Men vi ved også, at den stiller krav til os som samarbejdspartner. Krav, som vi gør vores yderste for at leve op til. Det betyder, at vi både i ord og handlinger går lidt længere i bestræbelserne på at generere salg ud af butikkerne.

Først og fremmest kræver det, at vi kender vores kunders forretning og vilkår næsten lige så godt som vores egne produkter. Vi lytter til forhandlerne og agerer i markedet ud fra deres virkelighed, ønsker og behov. Den viden vi får ad den vej, kommer til udtryk i en lang række af de ting, Dansani iværksætter og tilbyder sine kunder.

Showroomet er vores kunders vigtigste aktiv. Derfor rådgiver og hjælper vi forhandlerne, så de kan udnytte deres udstillingsareal optimalt med et maksimalt udbytte for øje.

Hverdagen som forhandler og samarbejdet med os skal være let og ligetil. Det giver sig blandt andet udslag i høj kvalitet i vores kundebetjening og kort leveringstid, som minimerer kundernes lagerbehov.

Vi uddanner vores kunders personale, så de både får et indgående kendskab til vores produkter, professionel kunderådgivning og resultatorienteret salgsteknik og sælgeradfærd. Herudover udvikler vi salgsfremmende kampagner og tilbyder marketingsupport i form af brochurer, shop in shop-løsninger m.v.

De veldesignede kvalitetsprodukter fra Dansani har i sig selv masser af salgsargumenter, der gør dem attraktive for forbrugerne. Produkternes udseende, funktionalitet og kvalitet er dermed samtidig med til at trække kunder ind i butikken og styrke dens konkurrenceprofil.