Garanti

Hos Dansani står vi inde for vores produkter. Det er grunden til, at vi, ud over de rettigheder, som forbrugeren har gennem lovgivningen, yder yderligere produktgaranti af vores produkter og giver 5 års garanti på vores badeværelsesmøbler. Vi yder 15 års garanti mod fabrikationsfejl på Air brus samt 10 års garanti (5 år på skydedøre) på alle Match modeller og brusekabiner.


Generelle garantibetingelser

Vores produkter er produceret i overensstemmelse med eksisterende standarder og krav i harmoniserede industrielle standarder. Overflader af træ, porcelæn og glas har naturlige forskelle i deres finish, som er en del af materialets karakter, og betragtes ikke som produktdefekter, hvis de bevarer den nuværende kvalitet og tolerancer i Dansani.

Garantien kræver, at produktet er monteret i overensstemmelse med vedlagte montagevejledning. Dansani er ikke ansvarlig for skader eller defekter på grund af forkert montage eller installation. Hvis produktet i modsætning til forventningerne har defekter, bedes du forsyne os med dokumentation før montering. Installation af vand og elektriske dele skal udføres af autoriserede fagfolk og være i overensstemmelse med gældende regler.

Garantien kræver, at plejevejledningen er blevet fulgt. Ingen udskiftning vil blive ydet af defekter forårsaget af ukorrekt eller utilstrækkelig vedligeholdelse, omarbejdede møbler eller usædvanlig brug.

Vær opmærksom på, at garantien ikke længere gælder, og at risikoen for fugtskader vokser, hvis der foretages justeringer af konstruktionen og/eller designet. Vi anbefaler, at den vedlagte plejevejledning læses grundigt og følges, og du bruger kun de anbefalede rengøringsmidler for at sikre, at dine produkter er smukke i mange år. Garantien omfatter ikke komponenter, der kræver regelmæssig vedligeholdelse, og de betragtes således som forbrugsmaterialer. Almindelige sliddele såsom drivere, hængsler, skuffeskinner, dæmpere, overløbsrosetter og forskellige lister til brusere er forbrugsmaterialer. Garantien dækker ikke omkostninger fra tredjepart eller artikler, som ikke leveres af Dansani. Eventuelle omkostninger i forbindelse med dette skal dækkes af forsikringen for det selskab, der er ansvarligt for anlægget, eller af forbrugerens egen forsikring.